Tevreden of juist niet?
Het bestuur van Buurtkamer Zuid III wil graag weten wat wij goed doen en wat beter kan. Wij zijn er namelijk voor u, zodat u en / of uw kinderen blij zijn met de activiteiten die wij bieden! Daarom is het voor ons erg belangrijk om uw mening hierover te horen.
U bent tevreden
Wij vinden het uiteraard leuk om te horen wanneer en waarover u tevreden bent. Dit moedigt ons aan om ons best te blijven doen. U kunt een compliment altijd aan een medewerker geven of deze kenbaar maken in een mail aan het secretariaat. Een brief of kaart kan natuurlijk ook.
U bent ontevreden
Minder leuk maar net zo belangrijk vinden wij het om te horen wanneer het minder goed, niet goed of helemaal niet goed gaat. Zo kunnen wij onze dienstverlening verbeteren of op een andere manier proberen de klacht op te lossen. Afhankelijk van de aard van de klacht kunt u deze op een aantal manieren melden.
- U meldt een medewerker dat u een klacht heeft.
- U meldt de klacht rechtstreeks aan het secretariaat. Het secretariaat bespreekt de klacht vervolgens met het bestuur.
- U heeft een ernstige klacht en wilt deze onafhankelijk van het bestuur melden. Neem één bestuurslid in vertrouwen. Hij of zij zal u verder helpen
Vermeld altijd de volgende gegevens:
- Uw contactgegevens, waaraan toegevoegd de informatie over hoe en wanneer we u kunnen bereiken.
- Uw klacht, met daarbij een zo uitgebreid mogelijke beschrijving van de situatie, wat er is gebeurd en indien nodig en mogelijk de naam van de medewerker en het moment waarop de situatie heeft plaatsgevonden.
- De door u gevraagde oplossingsrichting indien u die heeft.
Afhandeling van de klachten:
- Afhankelijk van de aard van de klacht zal deze medewerker dit direct proberen op te lossen. Als dit niet kan neemt de medewerker de klacht inclusief persoonlijke gegevens op en meld deze bij het bestuur.
- Wanneer een klacht bij het bestuur terecht komt dan neemt deze zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen twee weken contact op met de melder. Het bestuur of een van de leden gaat altijd zo snel mogelijk in gesprek met deze persoon. We proberen er in dit gesprek samen uit te komen.
- Het betreffende bestuurslid beslist ter plekke of een onafhankelijke persoon moet worden ingeschakeld. Hij /zij doet dit zonder de overige bestuursleden hiervan op de hoogte te stellen. Het is aan de onafhankelijke persoon en de melder hoe de klacht verder wordt afgehandeld. De onafhankelijke persoon neemt zo spoedig mogelijk maar uiterlijk binnen twee weken contact met de melder op.
Iedere klacht wordt serieus genomen en informatie over de melder alsmede de inhoud van de klacht worden alleen met die personen gedeeld die hiervan moeten weten om het probleem op te lossen.